Здравейте! Не разбирам още много от ДВГ-та, ГТВ-та ....
,макар и вече това да се превръща в новата ми страст, благодарение на ФОРУМА, а и няма да е зле и други да извлекат полза от коментарите ви върху проблема ми.
И така... Вижте какво сеслучи с любимата ми. Преди 3 месеца докарах на ход от Италия. Веднага смених бензинова помпа, масла и филтри, и я покарах 3000 км. После смених ролки и ремъци - всички възможни и свещи разбирасе... Работата на двигателя обаче се влошаваше и ми изгори близо литър масло за едно отиване и връщане до морето, на ръчка естествено
, та реших да сменя и гумички на клапани и гарнитурата на капака, и от там се тръгна.... Сега ми шлаифат коляновия, смяна на лагери и ризи, бутала. Ааа...., забравих да кажа за термостата, смених го като ми влезе два пъти в червеното... То и лампа сложили хората, ама кой да види...
Иначе резачка я закарах до сервиза и по-голяма резачка ще си я взема
Много е здрав мотора, но при мен така се случи. Та ще помоля, докато е разглобена още и за някои хитрости, които може да се приложат за подобряване работата и вдигане на мощноста на двигателя.

И така... Вижте какво сеслучи с любимата ми. Преди 3 месеца докарах на ход от Италия. Веднага смених бензинова помпа, масла и филтри, и я покарах 3000 км. После смених ролки и ремъци - всички възможни и свещи разбирасе... Работата на двигателя обаче се влошаваше и ми изгори близо литър масло за едно отиване и връщане до морето, на ръчка естествено



Comment